Thursday, September 11, 2008

The Real Incredible HULK...

...













































Macam sakit je badan kan??



ku bayangkan badan penyu n ad3ck mcm nih... perghh...tak brani aku nak buat tak pasal...




adios amigos~



....

16 comments:

ad3ck said...

klu betol badan ku mcm tuh camne? berani jumpa laa! jgn lupa bawak cek besar untuk mangsa banjir lagi sekali! ;p.

Mr PenyuBiru said...

cess! sempat lagi bayangkan badan tu cam badan aku tu.abestos sungguh!

tengok gambar tu,nampak cam diorang sengsara jer.ciann lah plak.

dulu aku selalu pi gym,nak jadi lebih kurang badan cam tu la.tapi memandangkan costingnye terlalu tinggi, aku batalkan.Dan hari nie,bila lihat gambar nie,aku semakin yakin dgn keputusanku.hehe..

13may said...

hehhe heheh

debikdebuk said...
This comment has been removed by the author.
ad3ck said...

ehehehe lupa nak caka..This post has been removed by the author.

ad3ck said...

hari tuh dioran..This post has been removed by the author.

ad3ck said...

woi ape nie macam tak nak bagi ku caka..This post has been removed by the author.

debikdebuk said...

ad3ck:
makin besar la cek aku kena bagi..


penyu:
ko membuat keputusan yang tepat... (ada hati kunun nak jadi body builder.. jadi building lagi bagus.. hahahah..)


13may:
ko sengih naper pulakkk...


..

debikdebuk said...

..


ad3ck:
Ooo...balas dendam ye... tak baik puasa2 ni kena la insaf.. hihihi..



..

Mr PenyuBiru said...
This comment has been removed by the author.
Mr PenyuBiru said...
This comment has been removed by the author.
Mr PenyuBiru said...

hak bersuara aku & ad3ck dinafikan disini. dimana kebebasan bersuara yg ko perjuangkan dan laung²kan diblog ko nie..

ko memang This ayat has been removed by the author. kan?

Masy said...

geli ah aku tgk!~

NONIE AZIZ said...

hahaha...yang pasti aku tak suka lelaki yang badan dia macam ni...

saya said...

menakotkan je..kat kartun lawo la cute.. in real life. ayyoyoyoyooo

Mak Su said...

uuuu mak aaiiii, hervatnyer they all, dahsat