Thursday, September 04, 2008

Oh Si Keli...

....



ikan keli yang dibeli... RM5.00 utk 6 ekor...



Keli setelah disiang..



Gulai ikan keli.. (bukan aku yang masak..)



Ikan keli sambal.. (pun bukan aku yang masak)


Yang aku masak... tak sempat diambil gambarnya... maaf ye...



Nak resepi ikan keli... klik sini ye.. selamat berbuka...



adios amigos~


...

13 comments:

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

terkejut memula watahsi bukak page ni
igtkan tgn sape yg itam
rupanya keli!

fav!

debikdebuk said...

hana:
ikan keli hana... ikan keli...

Mr PenyuBiru said...

sib baik aku tak suke makan ikan. so,iman ku tak tergugat la.

lindosh said...

5 hengget je? huwaa.. dr awal pose aku tingin nak makan ikan keli.. harus neh carikk

ad3ck said...

oi belom tgh hari da sebuk cerita pasal makanan.

debikdebuk said...

penyu:
ko ni harap je asal trengganu..

lindosh:
ye, 5 hengget jer... kalau kat kedai kang siap masak dah jadi 3 hengget sekor..

ad3ck:
saja je nak pujuk perut laa...

Jard The Great said...

errr...ter'blogwalking ke sini jugak lepas buat lawatan muhibbah ke blog aim-a..hehe

debikdebuk said...

jard:
takpe, takpe. takyah bayar pun...

ad3ck said...

oo klu ku jalan2 kat blog neh kene bayar, klu pompuaaaaaaaaaaaaan..

ahaha

debikdebuk said...

ad3ck:
Err... sempena Ramadhan ni....

Titicaca said...

hoh! feberet laki aku tu...ahahha..

lawa la 'cincin'? macam pernah tengok aksi tu...tapi di mana yaaaa.....hahaha

debikdebuk said...

titi:
Tapi akhirnya laki ko mintak ko gak yang masak... hehhehe..

Jard The Great said...

ad3ck dh mcm tuh... ape bole buat. =p