Friday, September 05, 2008

CSI MIAMI, Can You Spot It???

...


Ada 2 benda yang perlu korang perhatikan.. Apanya?? Lu pikir la sendiri!!!


Klik pada gambar untuk tumbesaran yang sihat...







adios amigos~

....

19 comments:

Titicaca said...

errr..1. dia pakai spek dua kali
2. err..apa dia?

Masy said...

aku nampak bendera PAS hehe

saya said...

horatio mmg byk sunglassessssss..hahaha..trademark le katakan

debikdebuk said...

...


titi:
masy:
Korang berdua dapat jawab dengan tepat... hahahhah


saya:
Banyak sunglass pun ingat2 laa... xkan pakai sampai 2 kali...


...

biskutrajin said...

sy nmpk mendera pas

Mr PenyuBiru said...

haha..suke layan citer nie. trademark H la katakan.

lindosh said...

ehehehhe.. aku baca dialog dia je :P

ad3ck said...

bendera PAS. bendera BN takde pong?

kakLuna said...

oo sama la dgn tekaan ku jugak

ad3ck said...

ehehe saje je lepak kat entri lama ko neh.

ad3ck said...

selamat petang. bestnye cuti.

ad3ck said...

ko cuti tak?? ape? ade klas? padan muke ehehheeh.

ad3ck said...

ku sebenarnye nak potong penyu neh.

ad3ck said...

da la biru, kuat kentut pulak tuh ahahahaaha.

ad3ck said...

mari kita lihat siapa yang kena!

ad3ck said...

ku nak potong dia jauh2 sket.

ad3ck said...

ko jgn ar delete komen2 ku neh. biarlah ku yang menjuarai liga bulan neh eheheeh.

ad3ck said...

k laa. nak pi kacau kat tmpt lain pulak ;p.

Mr PenyuBiru said...

aku dah agak dah,kat sini dia melepak ha.patutla tetiba komen dia naik mendadak jer. dahla tu siap kutuk aku lagi.hampagas sungguh dak ni.hehe..