Wednesday, November 12, 2008

Sindrom-sindrom Stress!!

..

Tanda2 anda menghadapi masalah @ stress...

Pertama: Anda sentiasa menghadapi masalah untuk bangun tidur....... ......... ......... .........




Kedua: Tengkuk anda sentiasa merasa sakit dan susah untuk memusingkan kepala...... ......... ......... .......



Ketiga: Rambut anda sentiasa kusut masai setelah mandi dan menggunakan syampu terbaik..... ......... ......... .....




Keempat: Kepala anda sentiasa merasa pening dan seperti berada di awang-awangan. ......... ......... ......... ..




Kelima: Berat badan anda terus meningkat dengan mendadak walau pun telah berusaha keras untuk mengurangkan berat....... .......... ......... ......... ......... .(apahal korang tgk aku???)
'



Keenam: Anda sentiasa merasa letih yang amat sangat dan sentiasa mengeliat... ......... ......... .......




Ketujuh: Anda sentiasa merasa fikiran terlalu sempit...... ......... ......... ......... ......... .





Kelapan: Anda sentiasa merasa diri anda terlalu kecil dan selalu dipermainkan. ......... ......... ......... ......... .....





Kesembilan: Boss sentiasa marah dengan anda......... ......... ......... ......... ......... ......





Kesepuluh: Anda sentiasa basah kuyup ketika keluar makan tengahari walaupun berpayung... ......... ......... ......... ........





Kesebelas: Anda sentiasa dan selalu merasa penat yang amat sangat...... ......... ......... ......... .....





Keduabelas: Anda sentiasa merasa diri tersepit..... ......... ......... ......... ......... ......... ...





Ketigabelas: Anda sentiasa merasa ke hadiran tetamu asing....... ......... ......... ......... ......... ......... .





Keempatbelas: Anda sentiasa merasa seperti hendak demam dan selsema serta kepala merasa panas....... ......... ....





Kelimabelas dan akhir:

ANDA SENTIASA MERASA...... .. KESEORANGAN DAN MERASA AMAT TAKUT....... ..... SEPERTI ADA SESEORANG BERADA DI DALAM RUMAH........ ......... ......... .HE...HE. ....HE... ..



adios amigos~


...

27 comments:

Mr PenyuBiru said...

hahhaa... kalu seme simptom² tu wujud pada diri anda, itu maknanya anda kena sindrom lelaki kucing. hahaha..

Jard The Great said...

waaa... baru ku tahu...

kuching pong pandai stress yer??

hahahha... sungguh berinformasi n3 ko ini...

Masy said...

tapi mememy (comel) betul koceng2 tuh ehek.

ad3ck said...

ha'ah la kak mash, comel, macam yg tulis komen neh jugak.

debikdebuk said...

penyu:
mmg n3 ni utk kucing sbnarnya...

jard:
info ni utk kucing...

masy:
terima kasih cakap aku comel..

ad3ck:
comel??? lagi comel org yg buat n3 ni...

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ekekeekek
debik comeyyyy???
apekah???
watashi mimpikahh??

Ayaq masak said...

olololo comelnye gambo kucing last tu hhehee muka kesian gile. ohhh kalau nak jadikan sindrom ni as panduan maknanya aku takde stress!! (tak sedor diri ada dua paper lagi next wik T_T)

paiseh said...

whew..! kucing lagi..
hari kucing sedunia ke ari ni..?

kakLuna said...

kesian lak kucing tersepit kat kayu tuh...camne boleh masuk situ ek?

biskutrajin said...

sy stress tgk kucen yg kiut miut ni

wear said...

kalo ar gmbr kucing tu smer adalah orng..human...

yark..(utk yg mgkuk tndas je arr..)

Mak Su said...

huhuhu, mcm penyakit aku jer

achik said...

hahahaha..

artisticklytouch said...

macam mana ko nak campak komen aku dalam longkang? haha

hikayat kucing demam

Boo-lah said...

rasanya pernah aja ku lihat entri sepertii ini.. mm.. tapi dimanah ya..? Ah biarin aja..

kahkahkah.. (gelak besaq macam menang cabutan bertuah TM 1juta!)

zino said...

ada macam2 stress rupa nya..

aim-a said...

alamak..aku mengalami semua simptom dlm n3 tu..apedah..adekah ...aku ngah stress dan akan bertuka jadik kucing parsi yg chantek? tidaaaakkkkkkkkk....hehehe hehehe :P

mazudi said...

Err.. ini tanda stress pada seekor kucing ker?

Huhu.. kucing kena hujan memang stress oo..

Jard The Great said...

aiks?? aku ingat ade n3 13hb... rupenyer takde..


hampehs..

LoL.

noorlara said...

salam kenal, tumpang intai je jgnle debik ! wah sahlah hakak bebas dari stress

noorlara said...

salam kenal, tumpang intai je jgnle debik ! wah sahlah hakak bebas dari stress

13may said...

*tendang kucing*

gua stresss!!!!

hehhe hehhe

aim-a said...

to 13may..baik ko tendang debik dr ko tendang kucing yang cute2 tu...hehehheh :P jk je debik :P

ms.eafatihah said...

comelnyeh kucing!!!
ase nak cubit2 je..
waaa!!!

myjaehee said...

hahaha... tomei bangat.

kena plak tu.

opaq said...

aku stress bila nampak kucing masuk dalam kedai aku...

nanti dia berak...

su said...

wat haku tersenyum & gelak sowang2bila tgk N3 ngko ni debik...