Wednesday, November 19, 2008

Berita Sensasi

...


klik dan baca.. aku? no comment... cuma nak gelak jer...






p/s: sapa2 yang agak terganggu dgn n3 ini, aku mohon maaf...




adios amigos~


...

18 comments:

paiseh said...

ye.. ye.. aku dah puas gelak..
wakakakakakakakaka..!!
paleolitik punyer olang..!!

lindosh said...

ekekeke

dia salah soklan lah wehhh

maapkan lah dia

Ayaq masak said...

aaaaaaaaaahahahahaahhhhh... ya ampun ade jugak orang macam ni...

debikdebuk said...

paiseh:
zaman paleolitik tak acam tu..

lindosh:
aku maafkan dia

ayaq;
aku ampunkan...

aim-a said...

hahahahah...aku bace pun gelak..lawak btul...aku stuju ngan lindosh..dia salah taip tu...dan aku rase yg bagi nasihat tu pun mcm poyo jerk :P

debikdebuk said...

aim-a:
ko gelak-gelak la... buatnya terjadi pada ko. hhahahahaa...

su said...

owang jenis ape la dia kan?kik!kik!

Jard The Great said...

hmm...lihat saje pada tajuk... aku takut nak bace.. nnt aku bace k... hhehehe..

Masy said...

aku penah baca dan masih lg rasa terganggu hahahahha

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

hoohoo
pahak tetiba watashi negri dengan kemerepekan soklan dia neh

Titicaca said...

aku dok gelak baca komen masy je..trauma je bunyinya...hahhaha..

Titicaca said...

aku sebenarnya dah start gelak bila sampai part 'bola ragbi' cam selamba je doktor ni cerita hahahahaa...betul ke yg jawab ni doktor? hahaa

zonaku said...

....

wear said...

haha..

doktor neh cam merapu je..

Mr PenyuBiru said...

ni mesti snapshot dari harian metro neh. tu la modal harian metro, buat citer berunsur seks. kekadang aku rasa cam diorang reka² citer je nak bagi laris.huhu..

ad3ck said...

nasebbaik tak cakap "Saya belum dapat lagi memasukkan kepala saya.."

muahahahaahahaha.

debikdebuk said...

Berita hari esok:

Utusan: Shahrizat singkir Rafidah.

Berita Harian: Rafidah Kecewa


Metro: Zakar tersangkut di celah pagar

aim-a said...

to debik: lawak giler!!!! hahahhahahah!!!! ko pandai btul meramal berite yg akan keluar eh. Aku stuju ngan Penyu :D

Jangan laa terjadik kat aku...huhuhuhuhu...mintak dijauhkan :p