Monday, December 01, 2008

Cuti2 Malaysia...

...

Seronok pulak aku tgk org main layang2. So, aku n wife beli gak layang2 untuk anak aku... (aku pun nak jugak sebenarnya) So, kami main kat tepi pantai sebab angin mmg best, takyah la aku nak kena pegang2 layang2 tu utk naikkan benda tuh.




Aku dengan gaya profesional sebagai pemain layang2...




Layang2 anak aku n sepupunya...




Seronok la budak nih...




ramai dah yang buat gini. Tu yg aku nak buat gak tuh...




Aku umpama badut untuk anak aku. Yang penting anak aku gembira...




Anak aku n sepupunya...



Anak aku (Muhammad Hafizuddin) gembira tak terkata... bagus la..



adios amigos~

...

16 comments:

ad3ck said...

"...kami main kat tepi pantai sebab angin mmg best..."

ku hampir salah paham. lepas tgk gambo baru tau.

mase ku main lyg2 arituh kali pertama senang pasal angin kuat, kali kedua punyelah jenuh nak terbangkan pasal angin takde huhu. pastuh da terbang tak smpi seminit lyg2 jatuh balik ehehe.

umi ameer said...

wahhhh...
syiok lari2 kejar2 lelayang, kan?
yg penting, anak itu gumbira, tak gitu?

Ayaq masak said...

hahaha ad3ck ko hampeh je...

Jard The Great said...

uits...lama tak dgr brita.. rupanyer jadi kanak2 riang men layang2...

debikdebuk said...

adeck:
ko ni dah wajib kawen dah nih.. hehehehehe...

uni:
gitu...gitu...

ayaq:
ko pun mungkin boleh berada dalam kategori yang sama... tu la, ada blogger nak ko jual mahal....

jard:
err...aku teman anak aku jer...

ad3ck said...

ku salah paham igt dorang main istana pasir. apa yg ko pikir ayaq? *geleng kepale*

debikdebuk said...

ad3ck:
ooo... ye ker? maaf la aku salah faham...

artisticklytouch said...

orang KL punya gaygeh nak main layang2, sampai jammed MRR2 depan Taman Tasik Kepong on weekends...

aku main boomerang jer haha

opaq said...

huhuhuhu..

aim-a said...

ade gosip terkini yg aku tak tau ke kat sini? hheheheeh :P

aku cadangkan ko main layang² kat ghanu..angin kuat giler...sure layang² ko n anak ko terbang tinggi :D

Mak Su said...

aku nak gi tgk pertandingan layang2 kat pasir gudang... mcm best jer.

Ayaq masak said...

hek enne ad3ck, ayat first terang2 cakap layang2, takde harapan nak simpang main istana pasir ok. hahahahhaa. *jongket kening*

paiseh said...

kegembiraan terserlah di wajah incik Muhammad Hafizuddin.

Mr PenyuBiru said...

ko taknak kembangkan bisnes badut ko ke selain dari kembangkan perut ko? hik3..

13may said...

hehhe hehhe...

jgn main tepi pantai...kena di lambung ombak :D

Masy said...

main tepi pantai? best laa kat situ angin kuat.. senang sket nak naik.. layang-layang tu laa...

cam apak mithali laa plk ko debik. gud2