Tuesday, December 02, 2008

Evolusi TV

...
dari blalang.com



80 tahun punya cerita...


1920’s

1930’s

1940’s

1950’s

1960’s

1970’s

1980’s

1990’s

2000


agaknya mcm mana la bentuk tv zaman aku dah jadi atuk nanti...


adios amigos~

...

10 comments:

Ayaq masak said...

aku rasa nanti semua pakai hologram je. takde doh screen2 ni suma.

umah tok aku ada tv tahun 70an tu! buat tukun je.

Jard The Great said...

aku nmpk microwave kat salah satu gmbr uth..

hahaha... lawak seh...

artisticklytouch said...

Tv yang bukanye macam buka panggung wayang tuh, takde ke?

aim-a said...

zaman ko jadik atuk entah ade tv ke idak....ntah² tv dah tuko jadik bende laing..hehheheh

tu laa..aku stuju ngan jard...aku punnmpk macrowave jugak....hehehehe :p

Boo-lah said...

nanti ko dah atuk.. tv senipis kulit bawang.. ngahngah

paiseh said...

tu bari tiwi..
pekakas lain lagi... cemano agoknye..

Masy said...

mungkin lps ni bentuk tv bole order ikot bentuk yg kite suke kot masa tu. contohnye ko nak bentok otromen, dptlah tv bentuk otromen. tp dah tua2 takkan nk otromen lg kot?

saracocohoney said...

wah...tak penah tengok neh... kalo tv bentuk bulat best tak?

blackpurple @ jowopinter said...

OOo..dulu2 macam itu rupanya tivi ek.... Unik!

Mak Su said...

semakin lama semakin nipis...hervat hervat