Friday, December 12, 2008

Post Qurban

...

Boleh datakan ramai yg buat n3 pasal Qurban So, aku pun nak gak la. Trimas kepada TM yg menyumbangkan lembu termasuk beberapa individu2 lain, totalnya 5 ekor lembu.




Ni la banner majlis tu. Siap ada buat promosi Streamyx lagi...




Hanya yang pakar sahaja diberi kepercayaan untuk men'setel'kan bahagian kepala lembu.




Ni la nama petugas yang dipertanggungjawabkan mengikut nombor lembu.




Ini la hasilnya yang masuk dalam perut aku. Errmmm...yum..yum...


p/s: perghh... dua n3 dalaam satu hari..



adios amigos~

...

10 comments:

Mak Su said...

sup tulang!? nyam nyam

DeeN said...

Aku dah pening asyik makan daginggggg jer. Rasanya aku kene gastrik kut?
HaaHaaHaa...

wear said...

nama je raya korban..seketul daging pn aku x jmpa g..

daging bab* bnyk..er..

Mr PenyuBiru said...

nampaknya orang kampung dah hilang kepercayaan terhadap ko. kalu tak, tentu ko yg setelkan kepala lembu tu.haha

Mr PenyuBiru said...

p/s: perghh... dua komen dalaam satu hari..

mazudi said...

Sampai hari ni masih lagi bau daging tangan aku ni.

zino said...

hongeh la makan daging hari hari hehe

artsoul said...

mkn lembu bnyk...maka pupus la nnti binatang ni..

salam kenal

Jard The Great said...

errkkk.. ku blom komen rupenyer.. hehehe..

ko patut diet la.. kurangkan makan lembu.. hehehe.

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室