Monday, October 06, 2008

Aku Kembali...

....


Aku rasa malas lagi nak update...




Kalau aku dah tak mabuk ketupat, aku akan memblog semula..



bye...


A'kum...




adios amigos~


...

9 comments:

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

hooo..sudah pulang ya
ko mabuk ketupat watashi mabuk kerja
menimbun2

Mr PenyuBiru said...

harap² ko tak memblog ketika mabuk.

achik said...

x sangka makan ketupat pun boleh mabuk ek.. hahaha.. ;p

ad3ck said...

ku pong mabuk ketupat sampai raya ke-4. ehehehe.

ku tak sempurna said...

sib baik ko mabuk ketupat bukan mabuk benda haram... ihihihihihi

Mak Su said...

jangan makan sorang2, tara baeekkk punyer

su said...

mabuk ketupat pon ade ye...bwk2 la rehat..hehe

Tie said...

Mabuk tupat ke atau mabuk kuih raya?? Tiap kali buka profile ni selalu je terkejut tgk foto tu..hi hi ....nasib baik tak ada sakit jantung..Cuba la cari foto hensem sikit..macam pierce brosnan ke.. hi hi..

zino said...

apa ketupat tu ada ganja ke.. macam mana boleh mabuk.. hehe