Thursday, July 24, 2008

POLICE CAR

....


Kat dunia ni ada macam2 jenis kereta polis. Macam Malaysia, kereta polis ada dari Wira, Waja, Perdana dan ada 4WD. Tapi kat sini aku nak tunjukkan pada korang kereta2 polis kat luar negara. Kalau macam ni, aku sanggup jadi polis trafik kat negara diorang.. lebih2 lagi polis Itali tu....























yang ni aku sanggup jadi polis trafik diorang.....





Yang ni kalau korang nak....ambik laa...




adios amigos~

..

8 comments:

ad3ck said...

pekh. kereta dasat2. malaysia punya? kalau macam tu, aku sanggup keluar dengan beruk.

zino said...

malaysia kena ikut pekeliling.. ada negeri pekeliling dia tak sama negeri lain hehe

Masy said...

fuh...! fuh fuh dan fuh lg!

Mak Su said...

glamerrrnyerr keta polis! cayalah

kakLuna said...

kete polis kalo guna perdana, mainenance nye saja rm170,000 weh...tak caya tanya MB terengganu.

(bengong kan?drpd byr maintenance, baik beli baru?)

blackpurple @ jowopinter said...

Aku pun nak jado Polis kalau macam itu.

Mr penyubiru said...

mentenen tinggi tak? kalu tinggi, aku prefer nak jadik polis german la.pakai merc.mentenen rendah tuk jangka panjang & safety.

Anonymous said...

Genial post and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.