Thursday, September 27, 2007

Be Careful...............



...................................



Kepada kita umat Islam, berhati-hati la. Sensitiviti umat Islam di Malaysia ni dah dipandang remeh...








Tengok kat anak panah tu, ada pulak babi halal yek??!!!






(gambar selingan)Ish... macam mana la nak setel benda ni ek...??? hehehheh

8 comments:

ad3ck said...

haha ku klu da nampak word pork tuh takde ku nak cari simbol halal kat botol tuh da. nak pegang pong tak hingin. ;p.

ween said...

mak aiii babi disana sini!!

*ween lariiiiiiii*

stuju ngan si ad3ck!!

Masy said...

stuju ngan si ad3ck jugek!!

btw, babi yg bertebaran tu kompem bjaya melepaskan diri andai encik2 bomba sume org Islam hehee.. tp klu encik bomba sudi, tpaksa laa jugek tangkap bebabi sekelian huhu

debikdebuk said...

ad3ck:
aku pun... hehehhe

ween:
sekor lari kat Melaka...

masy:
Kesian bomba. Tak pasal2 kena tangkap babi tu.

Titicaca said...

kang, ada pulak golongan liberal kata, tak bpe sebab dah baca bismillah masa sembelih..hahha (joke)

eeiiii..."kiut" nya barbie2 itew (sambil muntah)

Mr PenyuBiru said...

makin menjadik-jadik yer. aku hairan lah, pihak berkuasa buat keje ape ekk. takkan diorang tak ambik ape2 tindakan.pelik..pelik..

achik said...

tanda halal cam dah takde maknanya ek.. ngan tak seragamnya.. kalau jenis tak baca betul2 main amik je yg ada tanda halal.. aduss tak pasal2 je..

teringat satu cite ni.. kat indon la tapi kot.. ingatkan kedai islam tapi bila baca menu ada la plak "babi masak kicap".. seb baik terbaca.. kalau main order je.. huhu..

blackpurple @ jowopinter said...

Penguatkuasaan lemah. Pengguna sendirilah mau ingat!