Sunday, September 23, 2007

Al-Fatihah

......................

Mula-mula aku nak minta maaf jika foto di bawah mengganggu emosi korang semua. Jadikan ia sebagai satu pengajaran untuk kita semua (ada banyak foto, tapi cukuplah foto yang ini je)

Lelaki di bawah telah
didapati bersalah kerana membunuh 22 orang kanak-kanak dan merogol 13 orang daripadanya. Dia dijatuhkan hukuman sebat 100 kali di khalayak ramai dan berakhir dengan hukuman gantung sampai mati.
















Al-Fatihah untuk adik Nurin....






...................................................

17 comments:

johan said...

Kejammm manusia ni...
nyawa dah nampak macam barang mainan je...
apa nak jadi ngan umat manusia???

debikdebuk said...

Johan:
tu la, lebih jahat dari haiwan lagi...

blackpurple @ jowopinter said...

Ya, memang patut hukuman sebegitu. Setimpal!

Mr PenyuBiru said...

kalu kat malaysia buat cenggitu kan,aku rasa seseorang tu kalu nak buat jahat akan pikir berkali-kali sebelum melakukannya.

debikdebuk said...

jowo:
aku pun setuju.

penyu:
mesti serik n takut punya lah...

ween said...

huh, patut kat sini buat cam tu jugak.. lagi best org ramai buleh rejam jugak!!

debikdebuk said...

ween:
tak sangka ko pun teringin ween....

lindosh said...

ishk.. hukuman utknya.. bila kita tgk mmg kesian.. tp perangai dorang pon cam binatang.. so terima laa

debikdebuk said...

lindosh:
aku setuju...

ah kim said...

Tu baru kat dunia...

Titicaca said...

patut sangat la hukuman dia tu...hidup pon menyusahkan orang lain

debikdebuk said...

ah kim:
tapi dia dah terlepas hukum kan...

titicaca:
aku setuju...

ad3ck said...

konpius pembunuh nurin tuh manusia ke haiwan.

Masy said...

perghhh klu wat kat mesia, kene tukau sket. jgn sebat kang blkg, tuuuuu sebat kat anunye tu hohohoho

sekali zap, terus tobat

achik said...

kalau tgk muka cam baik je.. rupanya perangai cam setan.. mmg patut kena camtu..

nUr@dDeEn said...

bak kata achik, tgk muka macam baik2 jer. Itulah kalau hidup bertunjangkan nafsu. Bageroo!!

debikdebuk said...

ad3ck:
aku pun sama

masy:
ko ni, tak baik lak sebat kat situ. dah memang kena sebat kat belakang daa...

achik:
Aku rasa mmg diorng ni giler la..

nur@ddeen:
nafsu, mmg kalau xleh kontrol...