Monday, November 27, 2006

Superhero zaman dulu2






Aku masa kecik dulu minat sungguh dengan Batman. Time tu memang Batman ni adalah penyelamat dunia la kiranya. Memang berbeza Batman dulu dan sekarang. Korang lihat sajalah gambar Batman tahun 1966. Masa tu aku pun tak lahir lagi. Smart dan macho habis..
Seperti biasa, hero mesti ada musuh... tapi dalam gambar ni ada musuh yang aku macam kenal je.. tu...yang jadi Mr.Ridler tu.. macam ad3ck kan??? atau mata aku yang kompiusss...


zzzzz.....


10 comments:

Titicaca said...

ye lah...sejibik la muka ridler tu macam org tu...terer la dia boleh ubah2 kejap spenderman, kejap ridler...saspek aku..saspek..

kasutVINCCI said...

baru jer nak tanya yg pakai baju lambang R tu sapa. Titicaca dah cakap pun. Hehehe. Kv ni buta kayu pasal superhero neh.

weAr said...

batman boroi..

debikdebuk said...

titicaca;
budak tu tipu kita la.. aku pun saspek gak..

KV;
Biar la kayu tu yang buta.. Jangan KV buta huruf dah k.

wear;
Ko cakap aku boroi ke Batman ni yang boroi? Terasa aku tau...

Mr PenyuBiru said...

tapi satu je yg tak berubah.unde wear kat luar.

ad3ck said...

ahaha..tergelak dow aku tgk gambo tuh..chess..

nih la cara2 musuh spiderman nak menjatuhkan spiderman..yer, dengan cara main kotor. ;p

Haryanti said...

batman? I like... sbb dia ni je lah yang gunakan kebolehan dan teknologi nak selamatkan orang... yang lain ntah hapa mengarut ada supernatural power lak!

slek dia kan... bab underwear kat luar tu... fail lah!!

blackpurple said...

Aku tak suka kelawar... pengotor la.. Tapi aku suka taik dia, buat baja organik bagus...!

Macam tak relevan jer komen aku nih...

zino said...

dulu2 hero penyelamat dunia ni tak pamai.. sekarang ni belambak.. tapi penjahanam dunia ada sorang tu.. mamat bush tu..

debikdebuk said...

penyu;
underwear tu dah jadi trademark superheroes...

ad3ck;
main kotor apanyerr...bukan suruh main lumpur yang kotor tu...

haryanti;
aku pun suka sebab gadget2 dia.

blackpurple;
releven komen ko tu. Ada 'bat' gak,kira ok la...

zino;
bush tu memang 'shilaker'... Tapi superhero xde pulak nak sekeh dia ek?