Saturday, November 11, 2006

Pertarungan di Aidilfitri...


Seperti yang aku janjikan... Inilah foto aku dan titicaca... Kejadian ini berlaku pada pagi raya.. jangan bimbang...kami tak cedera... titicaca je ada luka2 sikit... Aku minta maaf la kalau foto ini mengganggu kehidupan harian korang... Sekurang2nya aku dah tunaikan janji aku nak tunjukkan foto yang tak kabur lagi pada korang kan...


p/s: Susah tau aku dan hubby titicaca cari topeng muka ni.

18 comments:

Anonymous said...

uitss... ganasnyer keluarga korang nih.

weAr said...

OMG...
pau topeng anak neh...

tak aci..power rangers pink tader senjata..

razliza said...

ape nih..tak aci..debikdebuk tipu..tipu..

ad3ck said...

ceh, kate nak tunjuk muka..yg neh muke selepas bertukar..haha! jap..takkan power rangers lawan sesame sendiri kot? mesti salah sorang neh raksaksa..hahaha!!

debikdebuk said...

mazudi;
kitorang memang ganas...hehehhe..

wear;
aku pinjam je...aku pulang balik laa..

razliza;
aku dah tunjuk la tu...tipu apanyerr...

ad3ck;
Yess..betul tu..
ni la muka kitorang bila kitorang marah...so,hati2 dgn kitorang.. lebih2 lagi titicaca..

zino said...

kira dah tunai janji lah ya dari gambar kabur ke gambar terang.. hehe bijak bijak ..

debikdebuk said...

bijak kan, bijak kan?..... heheheheee...

me! said...

alamak deb, ko ni...
ko tau tak aku dah 3hari tak tido sebab tak sabar2 nak tunggu kemunculan gambar ko yang tak blur...
sampai hati ko deb...

debikdebuk said...

me!;
tak blur la gambar tu..ko ni...

me! said...

memang ah tak blur,
tapi..............

Lan Rambai said...

yang jelas... perut ko lebih boroi dari aku hahaha

Anonymous said...

hish! tak elok gaduh2 time raya nih.dah! dah! pi salam raya balik.topeng tu pi bagi balik kat anak-anak.

zino said...

yg lagi bijak tu boleh lak pakat nak mengenakan kenkawan tu hahaha

debikdebuk said...

me!;
tapi apa lagiiii...???

lan rambai;
tu perut aku ketika pagi raya pertama, raya ke-2 perut aku kempis la... macam perut ko tu..hihihihiih...

mr penyubiru;
kitorang bergurau jerr...kalau gaduh...hilang separuh tanah melayu tau..

zino;
ishh..tak penah aku niat macam tu tau...aku ikhlass...

me! said...

yelah yelah...aku akur dengan keputusan ko tu...

zino said...

debikdebuk
tak ada aksi lain yg lebih ganas ke? hehe

debikdebuk said...

me!;
ha,tau pun..

zino;
ada...tapi korang ni dah 18 tahun ke atas tak?

blackpurple said...

Weh..pinjam topeng..penat la tutup pakai songkok....hahaha