Friday, November 17, 2006

Assalamualaikum... Ni foto aku sebelum memulakan pertarungan dengan rasakse kat tanah melayu. Aku berjuang demi untuk melindungi kalian semua tanpa korang sedari. So, patutnya terima kasih la kat aku ni.



Tapi...sebelum memulakan pertarungan kena la minta restu dari ibu dulu... berkat itu la yang membuatkan rasakse gerun dengan aku...termasuk resakse ad3ck...


10 comments:

ad3ck said...

ngko ngn akak ko kan..sameee jer tau tak..sengajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je nak naikkan darah aku..

takper2..*simpan dendam yg membara*

Mr PenyuBiru said...

haha...timer kasih la kena telah selamatkan aku tanpa ku sedari.timer kasih penungu gua,timer kasih penungu gua.


ps: timer kasih pasal letak link blog aku.

debikdebuk said...

ad3ck;
ko ada darah tinggi ke ad3ck?
Tak baik dendam-mendendam ni tau.. aku ngan kakak aku pencinta keamanan... hihihiihihiihi........ Larrrriiiiiiiiiii....

debikdebuk said...

penyubiru;
aku ikhlas nak menyelamat manusia... ad3ck tu je..taknak berterima kasih langsung!!!

aku duduk kat umah laa... gua tu ad3ck je yang duduk situ... hahhahhahahhh...larriiiiiii.....

weAr said...

bagus ni..penyelamat bumi yg soleh..

debik said...

penyelamat hadhari la katakan.. hehhehehehehehe.......

areyoung said...

Di balik smapin ada spenda merah..? Euu..!

debik said...

areyoung;
macam mana ko tau?? ko skodeng aku ekkk.... tak baik tau...

zino said...

agaknya berapa episod cerita ni nak habis.. hehe

debik said...

zino;
ni la episode terakhir. Pasni benda lain pulak. Benda ni supaya korang sedar pengorbanan mereka yang berjuang demi mempertahankan negara. Terima kasih.