Saturday, January 03, 2009

Nafsu Binatang...

...
dipetik dari blog http://akulupanamablogtu.blogspot.com


Nafsu Binatang mengikut kamus dewan edisi akan datang bermaksud seseorang yang mempunyai nafsu kepada binatang atau lebih dikenali sebagai seorang yang suka dan sayangkan binatang. Tetapi mengikut kamus oxford nafsu binatang adalah nafsu binatang tersebut. Untuk lebih memahami maksud nafsu binatang, anda boleh tengok gambar dekat bawah ni.


Jadi adakah anda sudah paham maksud nafsu binatang? Jika anda masih tidak paham bermakna anda memang tuutt.. (ditapis)














adios amigos~
...

15 comments:

ku tak sempurna said...

wakakakakakaka... dasar binatang :P

zonaku said...

memang binatang!


kekekekeeke!

Mr PenyuBiru said...

nafsu kucing lebih sesuai kut.huhu..

wear said...

binatang pn ader nafsu gk..

aim-a said...

kucing tu ade nafsu ke tgknye? mcm x de jer....

paiseh said...

lelaki kucing kah..?? ke kucing lelaki..???

achik said...

hahahaha..

Ayaq masak said...

kusyuknye beliau.

Jard The Great said...

waaa... patut la aku rasa mcm lain mcm jer bila kucing nak ikut aku skali masuk tandas..

erkkk...
makaseh atas entri yg penuh informasi ini..

next time.. ku kena berhati-hati bila kucing meroyan nak masuk tandas skali..

hehehehe...

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ada org paksa kucen tu layannn
cian diaaaa

Masy said...

sian kucing tu.. diperalatkan demi mengkaver nafsu 'binatang' lain isk2 hahahha

debikdebuk said...

komen2 korang ni best la.. hahahaha

saya said...

waduh2..apapon kucing tu memang cuteeee

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

emunnn said...

slm perknlann...tnjuk2lh ajar sye mcmne nk jd lawak mcm awk eaa...singgah2 la blog sye..jp pown jd lahhh..he3