Thursday, January 03, 2008

Kalau korang terer...


.....

Kalau korang rasa korang dah terer....


Mamat ni lagi terer....










mmm...



Yang ni pulak cerita seram.... kereta malaysia yang berPENUNGGU... Awas kepada sesiapa yang membeli kereta ini... lebih2 lagi ketika nak reverse kereta tu....





puaka di bawah kereta....




adios|||

11 comments:

Masy said...

pergghhh gilerrr..

samat thn baru dudeeee

jinggo said...

yeeeeaaayyyyy..... yeeeeaaayyyy...
yeeeeaaayyyyy..... yeeeeaaayyyy...
yeeeeaaayyyyy..... yeeeeaaayyyy...
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
semoga di tahun baru ini menjadi tahun yang baik untuk mencapai kejayaan.........

Mr PenyuBiru said...

camne dia nak kuar ekk..

debikdebuk said...

masy:
mmg dia giler

jinggo:
eppy new yer

penyu:
aku pun dok pikir dari tadi

Titicaca said...

keta tu ada lubang kat bumbung kot

ad3ck said...

kuar ikut bonet laa. sia2 kereta nasional hehe.

debikdebuk said...

titi:
a'ah ek.. mungkin... (Dr. SMS datang U ko tu, kirim salam kat dia ye... aku ni peminat dia..)

ad3ck:
satu kerja pulak ek..

Mak Su said...

pheewiit, saspek ler

iNsaN BiaSa said...

uishh....scarynyaa...huhuu

mazudi said...

Tuan dia parking nak tidor kot. Ker.. projek. hahah

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

huh!!
**watashi tenyeh mata