Sunday, October 07, 2007

Buka Puasa

.......................


Selalu kita dengar dan tengok daging kambing panggang atau paling besar pun lembu. Ni ha, kat arab sana tu, berbuka puasa dengan unta panggang. Aku pernah sekali je rasa daging unta ni. Tapi dalam keadaan fizikal yang besar gedabak ni, ntah la... Selama berbuka.





"Hoi..ko buat apa tu terbelek-belek buntut unta tu...!!!!"...

17 comments:

ad3ck said...

mak hai. ini berape hari punye stok berbuke neh haha. orang pong boleh menyorok dalam tuh hehe.

Masy said...

mak aihhhh seram sejuk aku tgk. cam sujud je unta tu tapi..

aiseyy mcm tgk mangsa penggal kepala laa plk

Titicaca said...

hmmm..best gak ni..mau tahan sebulan tak yah masak..

achik said...

mak aih.. tak lalu den nak makan.. ;p

Azzam Supardi said...

MasyaAllah.

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin. Semoga Ramadhan yang kita lalui mendapat kebarkatan dan Syawal yang tiba dipenuhi kesyukuran.

Mak Su said...

hish, tatutnyer tengok daging giant, masuk angin keluar asapppp

artisticklytouch said...

wal tomfok-tomfok tahi unta!

13may said...

perghhh!!!

Debik,
selamat hari raya
maaf zahir batin.

jinggo said...

camat ari layeeee..........

cciiiikkkkk..... nak rayeee.....
nak duit sajeee haaa....
tak nak daging unta yang besar tu haaaa.....

selamat hari raya aidilfitri...........

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

salam aidilfiri
maaf zahir batin..

terbantut selera tgh unta serve camtu

zino said...

mak oii.. sekor unta sekali hadap hehe.. berapa lamo nak habih tu hehe

selamat hari raya maaf zahir batin..

kemat said...

kalau awal poser telan daging unta nie, sampai akhir ramadhan kenyang lagi nie

kakLuna said...

eiii geli le pulok..

TedungS said...

aku rasa2 aku boleh abis kan tu, dasar buruk lantak gak la ni

Azzam Supardi said...

Dah habis dah unta tu kena makan tapi engko tak update2 jugak. Ha ha ha!

tyrexia said...

Angah: "mak!! nak peha! nak peha!"
Adik: "Adik nak kepak!!"

ween said...

masyaAllah, satu kampung tak abih tu!!

oih duit raya ako mana dahhhh??