Monday, July 09, 2007

Aku kembali suram....

Hari ni aku start kembali ke U**. aduu..kena la study semula. Dah puas bercuti, kena belajar semula.



mau aku ambil 2 minggu untuk tempoh recovery sbb terlalu lama bercuti telah membuatkan aku lemah je nak baca buku... aduuuu...



kepada lecturer.... Fahamilah aku....

14 comments:

lindosh said...

saya paham! hoho

debikdebuk said...

terima kasih....

achik said...

aku pun paham.. aku lagi la dah 4 thn tinggalkan benda2 tu semua.. ni nak mula balik.. huhu ;p

zino said...

alah memula je.. lepas seminggu dua ok lah tu..

TedungS said...

heheh

budak sekolah (tua) mcm aku gak

gud luck

ad3ck said...

U aper? UFO. !dang!

kamon, kuatkan semangat hehe.

azzam bellamy said...

aku faham aku faham..ko hanya la seorang student..heh!

13may said...

okeh...aku pun paham...

err...paham apa nih???

Masy said...

chaiyok chaiyok. cahaya di buttonmu masih menyala kan lalalal~

kakLuna said...

tak cukup2 ka ilmu menyalakan mentol kat dada hang tu? :P

tyrexia said...

haha...
celamat kembali ke cekola...

nUr@dDeEn said...

u mana? u mana? hik hik ... alalala .. ko kena cari lecturer yg cun. musti akan menyebabkan cahaya di dadamu bersinar terang ... hak...hak..hak...hakim!

bang_gugar said...

salam,

ko malas baca buku ya..

ambik ni..

zaassss!!!...

(kena fire ngn sifu atromen..)

hehehe
(",)

aku said...

aku pun paham gak...haha