Wednesday, February 21, 2007

Salam....salamm....

Sori...baru balik cuti daaa... So, daripada kajian yang aku buat dalam n3 sebelum ini, maka dapatlah disimpulkan bahawa orang pompuan ni takleh diperlekeh-lekehkan...hangin diorang ni.(lebih2 lagi si ween tu). So, jangan la marah2 sangat... orang laki rilekkksss...jer... Oklah... jangan gaduh2...kita baca pantun di bawah... Harap semua musuh2 aku dapat bersabar...


Pantun Melayu Versi Otromen

Pulau Hokkaido jauh ketengah
Gunung Fuji bercabang tiga
Hancur Raksaser di'fire' Ultraman
Ultraman yg baik dikenang jua

Dua tiga Raksaser berlari (read: ad3ck & penyubiru)
Maner nak samer Raksaser Kero
Dua tiga Ultraman boleh kucari
Maner nak samer Ultraman Taro

Kalau roboh Kota Narita
Papan di Tokyo Ultraman dirikan
Kalau sungguh itu keje Raksaser (read: ad3ck)
Badan dan kepaler dier Ultraman 'fire'kan

Kajang Pak Malau kajang berlipat
Kajang hamba mengkuang layu
Kalau Ultraman Ace tak cukup kuat
Ultraman Taro datang membantu

Buai laju-laju
Sampai Pokok Sena
Apa dalam baju?
Ader lampu nyaler

Mengata dulang paku serpih
Boleh fire terus lawan pulak lebih-lebih

Sudah geharu cendana pula
Sudah kalah di'fire' pula

Orang berbudi kiter berbahaser
'Fire' diberi pada raksaser (read: penyubiru)

11 comments:

Titicaca said...

he..heh..he..tepat sungguh pantun ko ni..aku suker...hehehehe...

Anonymous said...

hmm..hmmm..hmmm..ko memang autaman.haha..

kakLuna said...

ku sangka otomen cuma tau makan wasabi dan menukar mentol merah kepada biru..upa2nya pandai pantun juga :P

debikdebuk said...

titicaca:
hasil nukilan AJK persatuan kita...

penyu:
aku tuju khas untuk ko pantun ni tau...

kakluna:
banyak lagi yang atromen pandai... Kalau nak robohkan rumah...jemput la kitorg...

13may said...

hahha....fire fire fire!!!

TedungS said...

ko ni ada kene mengene ngan space cop gaban tak

debikdebuk said...

13may:
hanya rasakse akan di'fire'.

tedungs:
gaban tu ada la bau-bau kentut dengan aku. Tapi sebelah mak sedara la.

zino said...

patut le lama ilang.. menuntut ilmu pantun rupanya.. hehe

weAr said...

otromen berbudaya melayu..
si melayu skang?

Sunan_Jati said...

syabs pantun yang bernas dari hang... ahhahaha

debikdebuk said...

zino:
aku menuntut kat Planet Zargus

wear:
aku bangga jadi org melayu

sunan:
bernas macam beras cap bernas tu ke?