Friday, December 08, 2006

Ultra Family

Foto Titicaca sebelum bertarung dengan 3 orang rasakse sekaliguss..



Untuk memenuhi tuntutan lizaleen, aku dengan ini menayangkan jugak foto salah satu ahli keluarga aku yang merupakan superhero. Inilah titicaca sewaktu kanak2 dulu. Beliau suka bergambar dengan rasakse sebelum 'fire' rasakse itu dan menewaskannya. Pakaian yang dipakainya itu adalah pakaian untuk mengaburi pihak lawan. So, harap2 lizaleen berpuas hati.

13 comments:

ad3ck said...

cheh, suke bergambar ngn raksaksa sebelum fire konon..da mmg raksaksa..mmg ar suka..;p

Mazudi said...

Kuat pengaruh citer otromen ni eek.

Ayaq masak said...

wahh saye kagum kerna beliau melawan tige ekor resakse sekaligus.

edyan7 said...

hahahahaha...sabo je lah! berkeluarga pulak otromen ni... ngan resakse lak tu! dah lah resakse pakai bunga..hehe

Mr PenyuBiru said...

ko ngan titicaca..same jer..aku ade idea.tungguuuu...

debikdebuk said...

ad3ck;
xbaik ko cakap akak aku macam tu tau...

mazudi;
sejak kecil lagi...

ayaq masak;
kagum...tu belum aku lagi tau... 10 ekor teruss..

edyan7;
rasakse tu nak menyamar...tapi kami sebenarnya tahu....

penyu;
tak sama...aku lelaki,titicaca perempuan...

areyoung said...

Butang amaran dah nyala pun sempat lagi bergambar.. adehhh

blackpurple said...

Ada yang kenan kang ni...hahaha

debikdebuk said...

areyoung;
memang la, pastu terus la kena fire rasakse tu... Pastu terbang kat matahari nak charge semula bateri

BP;
aku tak tanggung. Sapa yang mengandung takyah le tengok lama2 gambar ni k.

weAr said...

titicaca masuk kelab menari ker aper?

debikdebuk said...

wear;
lebih kurang begitu la.. Atromen pun ada hak nak berhibur gak..

zino said...

jangan kenan kat anak anak nanti dah le hehe..

nite queen said...

fuyoo... otomen!! peminat fanatik otomen?? he..he.. otografff.... otograffff...