Thursday, August 07, 2008

Kereta dan Mereka Semua

......


Kereta ataupun kenderaan merupakan pengangkutan yang paling penting abad ini. Malas la aku nak ulas panjang... korang tengok la sendirik!!!!





SHAHIDAN KASSIM BMW 7 siri, RG 12


RAJA PERLIS
PAKAI MAYBACH



Banyak lagi Maybach


Ini lagi ….



MAYBACH Perak




Front view





Side view




Front seats



Rear seats





MAYBACH Sultan Kedah AFN1




SULAN SELANGOR..
ROLLS-ROYCE PHANTOM




KERABAT KELANTAN ??
LAMBORGHINI




Lamborghini DAD1




FERRARI DH1




FERRARI DBA1 front



FERRARI DBA1 rear





Kerabat Pahang C5 front





Kerabat Pahang C5 rear





JOHOR TMJ?




PAK LAH … TAK MAIN KERETA






MUJUR MB TU
TAK AMBIK 'MECHEDISH'
JENIS NIH...



KITA? Asal boleh sampai ofis on time …






Mudah nak parking.




...tak kira la sapa pun, asalkan Allah tunjuk siapa yang benar. Amin...

adios amigos~


...

15 comments:

Titicaca said...

tapi last2 naik keta kotak/papan jugak kan???? alaa....keta yg kena diusung dek orang ramai tu....alaaa...keta yg kena kambus tu....alaa...keta yg kalo time nak kambus tu kena berhati2 supaya kita tak ter'jerumus' tu....terutama kalo tanah berpasir...

Mommy Lily said...

kelasssss....

tk pernah terserempak keta kerabat kelantan tu. kalau nmpak nak baling telur busuk la..kehkehekeh
joke saje

salam singgah..

debikdebuk said...

titicaca:
macam pernah ku dengar peristiwa nih.. tapi di mana yaa... hahahhahhaha...


mommy:
takut tak sempat baling je. maklumlah...kereta laju... salam singgah tq.

Mr PenyuBiru said...

apa boleh buat. dah rezeki masing². ustaz kata, kalu banyak harta,orang tu paling lama kena hisab.

Mak Su said...

yeap! me: motor jugak ler...

debikdebuk said...

mr penyu:
a'ah yek. kita sebab takde duit banyak mcm tu. agaknya kalau kita jenis banyak duit pun jadi mcm diorg ni. Nauzubillah..


mak su:
sama la kiter... hehehhe

ad3ck said...

pengankutan aling penting ku LRT. eheheeh.

13may said...

jom kita buat perhimpunan haram!!!

debikdebuk said...

ad3ck:
LRT lagi mahal!!!!


13may:
Jangan..Polis cakap jangan!!! Nanti jadi beruk. Ini bukan budaya kita... Kalau geng diorang buat tak jadi beruk lak!!!

zino said...

ikut kemampuan masing masing apa nak kisah sangat hehe

Masy said...

nanti aku jadik sultan sok, aku pon pakai camtu lah ahahah

saya said...

yg benar itu akan muncul juga walaupun lambat. harta dunia cari la sampi ke mati tapi amal je yg menolong nanti..

debikdebuk said...

zino:
betul tu. Atas kemampuan la. Tapi kalau kemampuan tu datang dari duit haram tak guna gak kan.

masy:
mana ada sultan pompuan daa... ko jadi queen la..

saya:
InsyaAllah...

achik said...

pergh!!!

aku nak ngorat sultan selangor la.. dia solo lagi kan.. muahahaha..

kakLuna said...

aku kalo gi mana2 naik merc jugak...lagi panjang....lagi banyak tayar...satu kampung cik kiah pun boleh ikut tau....