Thursday, November 22, 2007

Kesian Kucing Aku....

...................


Aku baru balik kerja.... pastu gi mandi... tgk2 kucing kesayangan aku dah hidu2 kasut aku... ini la apa yang sempat aku rakamkan...





snifff...sniff.... meoww...




aaaaa..... layan bebbb....



pengsan..... mujur tak mati... cuma kejang anggota badan jer...

20 comments:

Mak Su said...

udara, udara, udara....

blackpurple @ jowopinter said...

Isk! Mesti terbau benda-benda yang bertoksik tu!

mazudi said...

Erghh... kasut kau ker?
Ker ada katak mati kat dalam tu.

TedungS said...

hahaha

ko letak candu apa kat kasut kau tu

hajarss said...

busuk pye tuan. smpai kejung kucing. ahaha

Masy said...

yg pastinya ni bkn koceng ko neh, kompem!~ hehe

Shumierain said...

HAZABBBBB kucing 2...nampak cam lalok jer..

umi ameer said...

ni kes penderaan binatang.. walau tanpa niat!

13may said...

ada bangkai ker dlm kasut ko tuh???

hahha hahha hahha

Gedembai said...

Kesian ....
Mungkin pencemaran udara. "Nak nyawa. Nak nyawa."

ad3ck said...

kalau pakai cara yang sama utk bunuh tikus boleh ke?

Titicaca said...

kucing:berikan aku sedikit udara

achik said...

mak aih.. hampir koma tuh.. ;p

arsaili said...

ada serangga ker dlm kasut tuh? salam kenal

Azzam Supardi said...

Ha ha ha!

nUr@dDeEn said...

Owh! Comei sekali itu kucen!

jinggo said...

hahah macam pengsan ja kucing tu aku tengok............

Apizolla said...

power kuchen itu~~

harap2 bau benda tu xkan wat kucing tu kena kanser la nnt

ween said...

sure ke tak mati tu???!! ke cover?? hahhahaha.. sian kucen tu!!

tyrexia said...

haha. kucing berpelakuan lucah... kangkang... cover la sikit... cam mabuk todi kasut ultra debik.