Monday, November 19, 2007

Job Expo...

..............

Satu Job Expo diadakan di China. Ni la gambar betapa ramai org yang nak memohon kerja. So, hargai dan sayangilah kerja anda....








......

7 comments:

mazudi said...

Sebab tu aku sayang kerja aku.

Debik,link kan aku.Hihi.

Mak Su said...

macam tak percaya je, cari kerja ker nak bersupping tu?

Titicaca said...

hoh, cam ada sale je aku tengok..heheheh

Gedembai said...

Patutlah ramai sangat mereka datang mencari kerja di negara kita.

nUr@dDeEn said...

Hmm.. kerja, kerja, kerja!
Hargailah kerjaya anda
Bertanggungjawab seadanya
Insya Allah, berkat!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

mak ai....
tak pelik..sbb china kan populasi kelahiran bayi yg tertinggi...bayi2 sudah membesar..jadi mau cr kerja..
ehhhh..menda yg wtashi merepek ni..

kesimpulannya
RAMAI GILA WEYYYY

jinggo said...

saja nak menyemak kat sini....
cuma nak membuat jemputan saja....
datang la beramai-ramai...
bawak kengkawan sekali......
tempat, masa dan tarikh ada kat blog aku......
kehadiran anda akan memeriah kan lagi acara itu dan dapat mengeratkan lagi silaturahim antara kita.... insyallah.....