Wednesday, May 02, 2007

Birthday Baby

Sempena ulangtahun kelahiran anak aku yang pertama, aku selaku bapaknya memberi korang semua cuti dan kebanyakannya disambut di seluruh dunia. Anak aku lahir pada 1 Mei 2006 kat Perak sana nu. Semalam ada la makcik dia buat makan2 sempena birthday anak aku kat secret recipe. Anak aku makan...Nestum, aku dan mama makan tom yum kung... heheheh... Anak aku dapat hadiah mainan dan aku juga dapat kasut futsal hari tu sebab aku membantu kawan aku kat syarikat dia. Alhamdulillah... Aku doakan semoga anak aku itu beriman, sihat, pintar dan menjadi orang yang berguna pada masa hadapan. InsyaAllah... Ameen..


Ini la anak aku... dah setahun dah...


Hadiah anak aku... semua benda tu kalau sentuh ada bunyi.


Ni pulak hadiah untuk aku... hihihi...

24 comments:

weAr said...

anak ko nakal x?
semoga dier jd anak soleh..

blackpurple said...

Tahniah...Selamat hari lahir untuk anak kau...

Sila email nama penuh, IC dan alamat penuh untuk menuntut hadiah harijadi dari aku..

he he he..

debikdebuk said...

wear:
nakal budak kecik..biasalahhh...

blackpurple:
tengkiu... Alamat kat Zargus sampai tak kalau pos?

Titicaca said...

adoi..rindu nak tengok apiz...hehehe..alamak..permainan berbunyi..adoi...tak tido laaa....

Masy said...

bile tenung2, anak ko ade potensi jadik otomen bile beso nanti.

otomen yg beriman kot. selamat epy sebeday utk anak ko ek. kat ko pon sbb dpt kasot hih~

azzam bellamy said...

HAI..SAYA ZUL KAPAN.

AZZAM KIRIM SALAM.

ad3ck said...

tumpang gumbira. semoga anak ko tuh jadi anak harapan.

member ko tuh perlu pertolongan lagi tak? nak gak kasut futsal hehe.

13may said...

Tahniah...Selamat hari lahir untuk anak hang...

Ayaq masak said...

Hepi belated besday lil otro..hheehe.

achik said...

hepi belated besday utk anak ko.. dah sethn dah ko jadi bapak budak ek.. ;p

BaYu SenJa said...

macam ni kot orang kata, rezeki anak :)
tapi jangan sampai rezeki anak abah sapu dah la.. hehe

selamat bercuti pada orang yang bercuti kerna menyambut kelahiran anak sulungmu...

razlizahazleen said...

anak otomen mesti baik2 tau..demi kepentingan manusia sejagattttt...

mana aci,hadiah bapak cam besh dari anak..ish..ish..

TedungS said...

cuba ko ajar2kan ilmu patuk, mesti bila beso dia akan lagi tere dr ko

ween said...

"Happy Birthday to youuuuu"
"Happy Birthday to youuuuu"
"Happy Birthday to youuuuu"
"Happy Birthday to youuuuu"

dah nyanyi dah kat dia.. Semoga anak ko menjadi anak yang sholeh, sentiasa sihat, menghormati org tua, cerdik pandai, dimurahkan rezeki dan dirahmati ALLAH..

amin

kakLuna said...

apsal pulak anak ko besday,tp ko yg dpt hadiah?muskil..muskil..

Mr PenyuBiru said...

hadiah ko tu,kalu sentuh ade bunyi gak ke? atau bila ko pakai dan masa ko jalan ia mengeluarkan bunyi? hehe

hakim dirani said...

Ameen.

debikdebuk said...

titicaca:
mujur permainan ni dah nak abis bateri.

masy:
di kalangan otromen nanti dia la tahfiz... InsyaAllah...

azzam:
Kapan ko kemari? Kain kapan? mana satu ni? Waalaikumussalam

ad3ck:
masih perlukan pertolongan aku... kali ni xtau la dia nak kasi apa?

13may:
tengkiu...

ayaq:
tengkiu dari otromen sekeluarga...

achik:
macam tak percaya je aku ni seorang bapak budak

bayu:
slamat.... alaaa...anak aku kecik lagi...

lizaleen:
hadiah bergantung kepada umur...

tedungS:
Nanti aku nak hantar berguru dengan ko la...

ween:
Ameen.. tengkiu...

kakluna:
rezki anak = rezki bapak...

penyu:
ronaldo pakai pun ada bunyi tau.. siap ada lampu lagi..

hakim:
Tengkiu...

zino said...

selamat hari lahir utk anak debik yang tak tau sape nama tu hehe..

hadiah ada bunyi.. siap le lah rm utk ganti beteri sat lagi senyap ada yg mengamuk kang hehe..

debikdebuk said...

Zino:
Muhammad Hafizuddin bin ***********

Walker dia pun ada bunyi2.. aku dah cabut dah bateri.. tensen palahotak aku...

azzam bellamy said...

waaaah..dh setahun dh anak ko yek?

waaaah..dpat hadiah pulak bapak dia yek?

waaaah..mana hadiah aku? aku pn lahir 1 mei..tp tk jd..pasal mak aku suruh keluar bulan july.

debikdebuk said...

azzam:
yang ni azzam ke kapan nih?

mazudi said...

Dah terlewat ker aku ni.

selamat harijadi pada hari pekerja untuk baby kau.

Semoga diwarnakan dengan warna yang membahagiakan.

debikdebuk said...

mazudi:
tengkiu...takkk..tak terlewat...