Sunday, December 13, 2009

Mari lah mari.. Kita mengundi..

Apakah nama pilihan anda untuk anak perempuan saya?
Masyita
Syafira Hanum
Nur Auni Shazlin
Adrianna
Nur Hafni Aliya
Aisya Humayra
Nor Hafezah
Nur Sarah
Nur Qistina
Nur Kamilah
Nur Qizrina
Nur Shuhada
ugg boots uk

12 comments:

Ayaq masak said...

Aku vote Aisya Humayra~~ poll itu bangang ye dia tak bagi aku ngundi. apa pun congrats wei!! bertambah ahli kuarge atomen.

Mr PenyuBiru said...

aku nak vote titicaca. takde ke? nak vote shahida pun takde.hehe..

Anonymous said...

aku sokong penyu..hahahhha


~formerly known as titicaca..

Anonymous said...

Auni1 auni! auni!

~akak ko le ni...

Anonymous said...

aisya humayra tu dah ramai la nama camtu...

~aku lagik..(yg dah takde blog)

debikdebuk said...

ayaq: org yg comel je leh ngundi.. hehehehe..

penyu: bukan shahida.. shafida...

anonymous: ni sapa nih??!!

Ayaq masak said...

Ramai ke nama aisya humayra tu? tak pernah dengar pun? takpelah, I'll go with penyu's suggestion then. hahahaha.

debikdebuk said...

ayaq: hampeh ko.. jgn diikut kepala penyu tu.. bencana sekalian alam nanti..

Masy said...

ohh tak kusangka nama aku merupakan pilihan pertama ko, terus aku AFUNDI nama aku sendiri heheeh

debikdebuk said...

masy: nama ko ker? kalau aku tau... hehehehe..

ad3ck said...

Aku vote Nur Qizrina (lain sket dari yang lain) namun apekah maksud nama itu?

Anonymous said...

auni jugakkkkkkk...sbb shazlin tu aku yg bagi muehehehehe...dey! aku la si anonymous tu..