Thursday, December 17, 2009

Akhirnya..Artis Malaysia dilamar berlakon di luar negara..

...

Tuah ayam nampak di kaki.. Tuah manusia tak siapa yg tahu..


>
>
>


>
>
>
>
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ustaz Akhil Hayy sejak bernikah ngan Waheeda makin mencurah2 rezeki beliau. Apa tidaknya diberikan kepercayaan selaku salah satu teraju utama filem The Storm Warriors, filem Hong Kong tahun 2009 yang diterbitkan dan diarahakan oleh adik beradik Pang yang diadaptasi daripada komik Ma Wing-Shing.
Kekuatan ilmu batin yang dipelajari sewaktu di Indonesia tidak disia-siakan oleh Ustaz AKhil Hayy demi untuk menghayati dan mengusai watak Tanpa nama atau Nameless. Tahniah buat Ustaz kerana berajaya mendapat watak hebat ini.


...

8 comments:

Mr PenyuBiru said...

ko nie memandai jer reka citer. nnt usatz zass ko ngan pedang baru tau.hehe

Jard The Great said...

ahahaha... adeh sakit perut aku gelak..

Super Nia Hana said...

ahahahhahahahaha
jahat arr ko...!!

debikdebuk said...

penyu: kalau ustaz ngap..aku tinggal ngep...

jard: dah, gi toilet.. sakit perut kan? gi toilet yg ada penyepit tu..

hana: aku lelaki baik daa..jujur dan berbudi pekerti tinggi..

Fahimy Yusoff said...

haduih .... aper kes lak nie ???

debikdebuk said...

fahimy: xde kes.. mcm kes maria ozawa la.. kah kah kah...

Fahimy Yusoff said...

haha .. maria ozawa la plak .. maria sharapova x mau ke bro ?? haahaha

Masy said...

hahaha ingtkan kitorang je pasan, ko pon sama. gud2. mmg kacak dan bertenaga skali hahaha