Tuesday, May 19, 2009

...


Semalam, 18 Mei 2009.. aku dah dipostingkan di area rumah mak aku jugak. Alhamdulillah... Bila masuk sekolah menengah ni rasa ada kelainan sikit la. Ye la.. budak besar2 gedabak dah belaka. Kita silap sikit terus kena tegur dek murid sendiri.


Setakat ni pengetua, ok je. Cikgu2 lain pun ok gak. Harap ok la sampai bila2. InsyaAllah..



p/s: oh ye... semalam gak ada sambutan hari guru. Aku pun dapat hadiah dari students. Hehehehehe...



...

6 comments:

saya said...

wah..kira sirih pulang ke gagang le ni ye.. selamat hari guru..

achik said...

tahniah2..

selamat hari guru debik.. ko jgn debik anak org tau.. ekeke.. ;p

Mr PenyuBiru said...

pergh! mana aci! baru masuk skolah dah dpt adiah! arrgggh!! aku tak kira aku nak jadik cekgu gak.

achik,aku takut dia yg kena debik ngan bebudak skolah.hehe

Jard The Great said...

ko cikgu? gulp...

Masy said...

cikgu deb, tunjuk arrr gambau present heheheh

en_me said...

jap lagi ganti pengetua tewww.. ahaks