Thursday, April 02, 2009

Roti Canai dan Nasik Lemak

...


Klik untuk tumbesaran yang sihat...






..

11 comments:

Mr PenyuBiru said...

yg sedap tu lah yg tak bagus.huhu..

achik said...

dah lama x makan nasi lemak/roti canai..

tetiba teringin la plak.. ;p

Masy said...

sebiji roti canai eh... aku ingatkan sekeping lalalalala (sape laa yg taip tu isk2)

kakLuna said...

masy, akak pun suka makan sebijik roti canai dgn biji2 nye sekali

ha ha

debik..aku dh klik gambar tp aku rasa tumbesaran yg tak sihat..camno?

aim-a said...

koleterol!!kolestreol!!kolesterol...




tp..




sedap.....






makan je la....




hahahahha :p

Adry said...

i love nasi lemak!! hehehe


http://www.adrysabry.com

opaq said...

xper..sekali..skalaaa

noorlara said...

tak pernah minum teh tarik sebab tau akibatnye, suka minum susu lembu segar jek. Roti canai makan bila takde pilihan jek, terima kasih atas maklumat yg amat penting dan berguna, ni kena warwarkan kepada semua terutama pakcik-pakcik pencen yg balik dari surau tu!

Jard The Great said...

erkkkkkkk... aku baru makan nasi lemak pagi td...

Mak Su said...

mmg minat sungguh dua-dua tu.

zino said...

kalau hazwan dia nak roti bom hehe