Thursday, December 06, 2007

Antara Tiga...

................




Korang tgk gambar kat bawah ni... antara ketiga-tiganya, yang mana satu tidak dibenarkan berada di jalanraya?














...........adios...

10 comments:

ad3ck said...

err yang ade babi tuh dibolehkan sebab tak melebihi tempat pembonceng..walaupong haram najis eeeee tak koser ku. (muntah)

Mak Su said...

susah soklan ni, tak reti ler

zino said...

patut nya tak masuk blog hehe

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

walaupun babi itu haram sungguh meloyakan (uwekk!!)
tp watashi kesian arr tgk berhimpit2 camtu..
pendek kata kejammm.huhuhu

mazudi said...

Huh....
Selagi takder yang kena saman, lantak la dorang.
Tapi, yang bawak babi tu, kalau la aku bawak kereta ikut belakang dia....

~mazudi.com~

debikdebuk said...

ad3ck:
aku pun nak muntah

mak su:
camna nak ambik exam nih?

zino:
hehheeh..haram...

hana:
sayang gak ko ngan benda tu ek...

mazudi:
aku pun xsangup....

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

aku bkn sayang la..aku kesian
aiyo...otromen bertukaR wajah ni


ahahahah

achik said...

aku setuju ngan ad3ck.. goliden!! ;p

lindosh said...

hishhh wat semak jalan je

umi ameer said...

aku rasa...
tiga-tiga tupun tak bley berada di jalanraya.. sebab dorang akan menyebabkan kesesakan lalulintas, kalu orang yang angkut cam dalam gambar2 tu, takpe laaa... sapa berani marah?