Wednesday, June 30, 2010

Peristiwa2 Penting...

 Kemalangan kancil kali ke-2

 
Kemalangan ke-2 kereta ni.. Maybe aku perlu tukar kepada BMW pasni..

PERINGATAN:
Jangan ambik nombor kereta ini untuk tujuan tak elok..!!!


Baby Auni dan pandai senyum




 Aku jadi fasilitator (aligator..) kursus membina laman blog... mcm la aku reti sangat.. hahaha...

 Best ooo...skrin dia leh tekan2 xyah guna 'mouse'..

Err...perut tu dah abis kontrol dah......

12 comments:

Mr PenyuBiru said...

mungkin ko patut sembelih kancil tu dan jual dagingnya utk buat modal beli rusa plak.

aku harap mereka yg hadir kursus tu tak buat blog sekerap jalan jer.hehe

debikdebuk said...

penyu: modal pusingan yang masalahnya...

err...pasal blog tu...errr...no comment laa..

Super Nia Hana said...

beli alza!
sila

Masy said...

sekerap jalan tu camne eh penyu? getah sekerap tau la aku. ke nk cakap sekerat jalan?

ngehehehehehe

beli je kete beso sket. jgn malu2 hehe. kompem muat perut ko yg ko kontrol2 tu

debikdebuk said...

masy:ingat nak beli BMW 7 series.. tapiiii.... kena cari mak Datin la.. ko ada kenal mak datin mana2?

ad3ck said...

Ingat dah berhenti berblog bai ;p. Pekh, berapa ko dibayar untuk menjadi perut-tator? ;p.

debikdebuk said...

ad3ck: lepas la bayar bantuan banjir untuk mangsa2 banjir.. hehehe... aku kerja ikhlas je... xyah bayar... apa? nak cat rumah..leh jer...

noorlara said...

Takpele kemalangan kereta yg penting awak selamat, itupun dah seribu rahmat...tapi salah sape tu ek......berhati-hati di jalan raya, ingatlah mereka yg tersayang

Jard The Great said...

waaaaa.. da aktig blog rupanya.. ahahaha

Nana Eddy said...

hak hak.. sama je ngan adik. baru je menghancuskan kereta kancil ku. langsung kene gi kelas naik moto, berhujan berpanas...

HEMY said...

huish..tengok pun dh tau pedih poket..lagi pedih dari luka kancil tu rasakan

TedungS said...

elo elo brader, pekaba hang? salam!! :)