Thursday, June 04, 2009

Arghhhh... Kami dipersalahkan...

...

Aku agak kecewa dengan apa yang terjadi di negeri Penyu (NegeriPenyubiru gak). Kaum kami dipersalahkan. Aku kesal bila lihat beberapa blog menunjukkan kegagalan kami dalam mengawal keamanan. Kami memohon maaf pada rakyat terengganu...



Seperti biasa, kami menghadiri perhimpunan 'Hari Keluarga' Maknanya semua geng2 atromen berada di satu tempat dan tidak mengawasi kawasan jagaan mereka. (Foto ni ada dalam n3 aku yang lepas, bukan foto terkini 'Hari Keluarga 2009')


Rupa2nya.. rasakser telah menangguk di air keruh dengan menyerang kawasan jagaan kami ketika kami semua tiada di situ.


..

Akibatnyaaa... Kami memohon maaf kepada Negeri Terengganu... Our mistake... Skrg ni aku akan mengadakan Mesyuarat Agung Tergempar yang akan membincangkan masalah ini. Mungkin kami kekurangan tenaga kerja. Kami juga ingin membersihkan nama geng2 kami kerana kami syak punca sebenar kedatangan rasakser itu adalah dari jemputan blogger ini... Kami tak nak tuduh.. kami nak siasat dulu...






Sapa yang tak paham n3 ni sila la ke n3 yang lepas2...




adios amigos~

7 comments:

Mr PenyuBiru said...

cett!! aku plak dipersalahkan. kegagalan ko mengawal keamanan sudah lama diketahui umum. lihat saje di pasar² malam, banyak kaum kerabat ko dijual dgn begitu murah sekali.
3 spuluh hinggit! hahaha

Jard The Great said...

hahaha... sengal!!! hahahaha

debikdebuk said...

...


PENYU:
kat pasar malam tu pun aku syak ko yang jadi dalangnya. Mesti ko sebagai pengedar action figure kaum kerabat aku. Pastu jual murah lak tu. Mana royalti kaum kami. Kami ditndas!!!!


JARD:
Ko pun sama!!!


...

Masy said...

ko dgn penyu patut dibuang negara ni. mengancam keselamatan negara wehhhhh

me3n said...

hi. salam kenal. ahahahahah

Jard said...

oit debik... sumbung dah ko skang...

opaq said...

ko ngan penyu patut2 bawak berbincang..

jangan la gaduh2..