Monday, February 09, 2009

Terrorist la diorang ni lukis...

...


Aku minat dengan perempuan ni.. err.. maksud aku.. gambar ni... percaya tak kalau aku kata ini sebenarnya hanya lukisan dan perempuan ni tak wujud pun...?.. susah gak aku nak percaya... sila klik pada gambar untuk tumbesaran yang sihat...




Macam real kan?





Ni la para pelukisnya...



perghhh.. hebat la diorang ni lukis... hebat lukis... bukan hebat benda lain pada gambar nih...


adios amigos~

kembalikan kuasa rakyat!!!!



...

11 comments:

Mr PenyuBiru said...

biar betik!

Ayaq masak said...

biar papaya wei!

artisticklytouch said...

alah, masa kat sekolah dulu selalu je kitaorang buat lukisan macam neh

*verangan

Jard The Great said...

waaaaaaaaa!!!!!!!!! lepas nih tak yah guna photoshop da...

Boo-lah said...

ah tipus.. aku x cayas!

13may said...

huiii????!!!

achik said...

perghhhh!!!!

Masy said...

padayappaa!!

aim-a said...

biar pepaya!!! huiihhh !! lukih gune ape neh?

ad3ck said...

apa maksud ko bila ko tulis "bukan hebat benda lain pada gambar nih..."? serius tak paham.

su said...

hebattt....